Pleť a prípravky
Rôzne pleťové KÚRY s produktami Mary Kay: LIFTINGOVÉ KÚRY.pdf (278826)
VIEME AKÉ VLASTNOSTI MAJÚ NAŠE PRODUKTY a prečo sa OPLATIA?
1. neparfémované - bez prídavkov parfému v produktoch na pleť. V drogérii a dokonca aj v lekárňach nájdete značky, ktoré majú v sebe parfémy = keď vyjdete na slnko - parfém + pot + slnko = reakcia na pleti = vznik pigmentačných fľakov . POZOR na makeup s parfémami = to isté. Môžu napomáhať reakcii na pleti a tiež fľakom
2. nekomedogénne = neupchávajúce póry. toto nemá veľa kozmetík - čiže väčšinou upchávajú póry, z čoho vznikajú zapálené vyrážky, čierne bodky
3. hypoalergénne = sú vhodné a testované na citlivú pleť, čo znamená to, že látky, rastinky, výťažky, ktoré by mohli byť alergénom pre pleť sú ZJEMNENÉ.
4. oftalmologicky testované = vhodné a testované aj pre citlivé oči. napríklad veci sú vhodné aj pre nositeľky kontaktných šošoviek.
5. vlastné laboratóriá a výskumné centrá - vyvíjame si naše produkty od prvotnej vodičky, emulzie sami. Máme vlastné oddelenie výskumu, testovania, designu .. čo majú len značky ako Dior, Lancome, La Prarie, Clinique ... bežné drogériové veci majú jedného výrobcu (napr. Unilever, ktorý ma viac drogériových značiek), majú rôzne produktové rady, avšak základná emulzia je rovnaká - z jedného vývojového centra. Podľa cieľovej skupiny len zahustia krémy, pridajú farbivá, doplnky a máte z jednej emulzie 4 rôzne vecismile emotico.
6. podporujeme netestovanie kozmetiky na zvieratách - máme testy, ktoré vykonávame na ľuďoch - dobrovoľníkoch a tiež iné alternatívne spôsoby. Jedinou výnimkou je Čína, kde sa zo zákona musí urobiť 1 test na zvieratách - aj tu Mary Kay lobuje za to, aby boli schválené alternatívne riešenia.
7. Koncentráty (to je rozdiel oproti produktom z drogérie) - to je dôvod, prečo stačí malé množstvo na použitie na pleť, vďaka čomu vydržia 2-3x dlhšie ako bežná kozmetika, čo je nesporná výhoda.
8. vysoká koncentrácia účinných látok a antioxidantov - zabraňujú starnutiu aj zvonka. Čítali ste si niekedy, čo všetko napríklad obsahujú naše séra? Napríklad Regeneračné sérum +C? Výťažky z acai, granátového jablka ... a množstvo ďalších účinných látok a vychytávok.
9. protivráskové produkty pracujú tak, že podporujú tvorbu kolagénov a elastínov v našej pleti - a tak vystavajú pleť zvnútra a nenafúknu ju z vonka, čiže nie sú návykové. Dá sa to prirovnať k posilovni - akoby naša pleť ich používaním posilovala. Preto platí, čím dlhšie Mary Kay používate, tým lepšiu pleť máte. Kto by inak používal 13, 20, 50 rokov jednu kozmetiku?
10. Luxusná kozmetika, ktorú si môže dovoliť aj bežná žena. Máme klientky, ktoré na Mary Kay prešli od značiek ako Dior, Lancome, La Prarie, Clinique ...to sú produkty, kde jeden krém stojí 100 a viac eur. Myslíte, že to urobili len kvôli cene? Nie. Bola to kombinácia - cena a účinok. Keby tie produkty nefungovali, nekupovali by si ich. smile emoti hmm myslíte si, že to urobili len kvôli cene? Nie. Kombinácia účinku. Keby to nefungovalo - tak by to nepoužívali :)))
príklad CENA : 35 eur stojí Mary Kay TimeWise krém proti vráskam na noc a deň na 6-8 mesiacov. To je na mesiac necelých 6 eur - ak počítam spotrebu pol roka. Ženy zvyčajne kupujú krém minimálne za 10 eur denný a 10 eur nočný krém a vydrží im 1-2 mesiace. Keby sme počítali, že kúpi denný + nočný a vydrží 2 mesiace = musí si kúpiť 3 denné a nočné krémy za 6 mesiacov . To je 3 x 10 + 3 x 10 = 60 eur. Tak čo poviete, oplatí sa?
PODOTÝKAM - Vy ako kozmetické poradkyne máte na všetky produkty nákupné zľavy -35%, -40% alebo - 45%, nové dámy až -50%.
príklad: keby ste kúpili krém v hodnote 35 eur s minimálnou zľavou -35% = tak vás ten krém stojí 22,70eur a vydrží pol roka = 3,70 eur mesacne
Len si to treba rozplánovať. - vieme, že 35% zľavu mám vtedy, keď podám objednávku za min. 147 eur katalógovej ceny, z ktorej mám automaticky zľavu 35%, to znamená, že zaplatím cca 100 eur. ČIŽE - ak som samospotrebiteľka, každý mesaic si odložím bokom 30 eur a môžem raz za 3 mesiace podať minimálnu objednávku a postupne otestovať všetky naše jedinečné produkty. Som presvedčená, že sa do nich zamilujete a keď budete používať sadu - nielen 2 produkty na seba, vaše okolie si to všimne a budú zvedaví, čo to na seba používate.... a možno úplne prirodzeným spôsobom tak získate svoju prvú klientku...
VIDEO školenie - Jednoduché určovanie typov pleti (FESD Dana Sirkovská)
VIDEO - ako používať zázračnú sadu TimeWise:
VIDEO školenie - produkty Mary Kay (SD Hanka Rollová)
HESLO: miernamesiac:
1. časť: vimeo.com/22287823
2. časť: vimeo.com/23195535
Úžasný materiál od D Mišky Brezinovej:
Ako určit typy pleti a aké produkty Mary Kay na ne doporučiť KLIKNITE TU